قدس آنلاین -خوزستان-زهره کریمی : بیش از ۷۰ ایده و طرح ازهنرمندان شهرستان های استان خوزستان به دبیرخانه هشتمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی باغملک وارد شد.

بارش ایده ها و طرح ها به دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی باغملک

احمد رضا زنگنه با اعلام این خبر گفت :شهرستان باغملک با توجه به پیشینه تاریخی و قدمت اجرای نمایش های خیابانی  از ادوار گذشته تا کنون  همچون دوره های قبل توانایی برگزاری هرچه بهتر جشنواره تئاتر خیابانی را دارد.

وی با اشاره به استقبال هنرمندان از این شهرستان اظهار داشت باغملک با  دارا بودن فضـــاهای زیبای گردشگری و امکان متبرکه زیارتی و همچنین پتانسیل های بالای برگزاری جشنواره و از همه مهمتر علاقمندی و استقبال بی شائبه مردم این شهرستان از برنامه های فرهنگی الخصوص نمایش خیابانی توانای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره را دارد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک  میهمان نوازی ، علاقــمندی و پیشینه تاریخی  مردم این شهرستان در برگزاری نمایش های خیابانی از دیرباز تا کنون بـاعث استقبال بی نظــیر هنرمندان عرصـه نمایش از سرتاسر خوزستان دانست وگفت : برگزاری مطلوب و در شان هنرمندان در دوره های گذشته جشنواره تئاتر خیابانی سندی بر این گفته هاست .

احمد رضا زنگنه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک  بارش سیل آسای طرح ها و ایده ها  به هشتمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی باغملک این دوره را یکی از بی سابقه ترین دوره های برگزاری این جشنواره اعلام کرد و افزود : تا کنون بیش از 70 اثر شامل ایده ها و طرح های هنرمندان شهرستان های استان خوزستان به دبیر خانه وارد شده است .

وی گفت: با توجه به اینکه برای ارسال آثار فرصت هست  تعداد آثار رسیده به دبیرخانه  به مراتب بیشتر و بیشتر خواهد شد .

زنگنه اظهار داشت : هنرمندانی که تا کنون موفق به ارسال آثار نشده اند تا 20 آبان فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند .

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه هنرمندانی که آثار خود را به دبیرخانه فرستادند زمان برگزاری هشتمین جشنواره متعاقبا  خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.